תפיסת העולם המקצועית שלנו לניהול אתר האינטרנט של האירגון והעמודים שלה ברשתות החברתיות.
ראשית נסביר כי לתפיסתנו, מנהל אתר האינטרנט והרשת החברתית יעמוד בקשר רציף על בסיס שבועי עם מנהלי המחלקות השונות, במטרה לקבל מידע עדכני ושוטף על כל הפעילות המתרחשת ברחבי הרשות ומחוץ לה.
על כל מידע שיתקבל לעבור שכתוב (קופירייטינג) ועיצוב תמונה או עריכת סרטון (במידה וקיים כזה), יגדרו מטרות הפרסום: חשיפה קבלת תגובות שקיפות ועוד.
המידע יופץ בכל הרשתות החברתיות, באתר האינטרנט, קבוצות וואטסאפ, אתרי אינטרנט של גופים הסמוכים, מסרונים, יוטיוב רשותי, אינסטגרם, נוטיפיקציות.
מעקב אחר התגובות לפרסומים - הבסיס לתקשורת עם הלקוחות מתקיים ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים הקיימים לרשות.
את השיח הזה יש לנהל בזהירות והקפדה יתרה.
מענה ראוי לתגובות שונות בנכסים השונים לאחר התייעצות עם הגורמים הרלוונטים בראשות.
ניהול משברי רשת, מניעת באזז שלילי ע"י טיפול ממוקד בבעיה מול התושב.
הסדרה וניהול של זכויות הגישה של משתמשים שונים באתר.
בקרת השינויים הנערכים באתר.
ניהול קמפיינים ברשתות המדיה: יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם - על בסיס גאנט פרסומים שנתי ומתקוצב בנפרד, ליצירת תודעה מהותית לפעילות האירגון.
פרסום ממוקד ללקוחות: חיתוך לפי גיל, מגדר ותחומי עניין.
עדכון המידע באתר על בסיס יום-יומי (למשל עדכון אפליקציית חדשות).
טיפול ומעקב אחר פניות ותלונות בדואר האלקטרוני של מנהל האתר.
מעקב אחר תקינות הקישורים באתר.
הפקה והפצה של ניוזלטר שבועי לכל כתובת המייל, המכיל את כל המידע העדכני של הרשות, הצבת קישורים רלוונטים, תמונות וסירטונים במידה ויש.
בקרת נגישות שוטפת על האתר ומניעת העלאת תכנים לא נגישים בניגוד לתקנה המחייבת נגישות אתרים מצד גופים ציבוריים של המשרד לשוויון חברתי.